July 13, 2024

Lapan Tahun Berhijab, Sherry Ibrahim Akui Banyak Belajar Dari Kekhilafan! – Hijabista

Lapan Tahun Berhijab, Sherry Ibrahim Akui Banyak Belajar Dari Kekhilafan! – Hijabista

Nama Siti Adira Suhaimi atau Adira merupakan figura yang tidak asing dalam imdustri hiburan tanah air dan tidak perlu diperkenalkan lagi kerana bakatnya sudah diakui semenjak dinobatkan sebagai Naib Juara menerusi satu program nyanyian yang popular dahulu.

Malah, setiap lantunan suara yang dilagukan oleh ibu kepada empat cahaya mata berasal dari negeri di bawah bayu ini, sering menjadi pilihan OST yang menghiasi drama-drama tempatan hingga adira mendapat jokan ratu Ost Malaysia.

Adira Mahu Tukar Karier Nyanyian Kepada “Politician?”

@adira.suhaimi #fyp ♬ Backsound Lucu – Faid rafanda

Terbaharu, Adira yang dilihat aktif memuatnaik kandungan (content) berunsur komedi menerusi laman sosial miliknya seperti Instagram, Twitter dan TikTok sering menjadi sorotan peminatnya dan warganet dek kerana kelucuan yang dipaparkan bersama anak-anaknya.

Namun, satu muatnaik video baru-baru ini memaparkan Adira yang sedang menghabiskan masa terluang dengan bermain filter ‘Which Job Suits You According To Your Face’. 

Namun, apa yang lebih menarik perhatian adalah pekerjaan yang keluar dari filter iti menyatakan bahawa wajah Adira amat sesuai untuk menjadi seorang ahli politik.

Tanpa berlengah lagi, Adira terus ‘into character’sebagai Ahli politik di dalam video tersebut.

Malah, menurut Adira perkara pertama yang akan dilakukan sebagai ahli politik ataupun Yanh Berhormat (YB) adalah membetulkan jalan di Kundasang Sabah, bagi memudahkan dia dan keluarganya untuk pulang ke kampung.

Artikel Berkaitan: Dapat Gelaran ‘Snow White’ Malaysia! Adira Kongsi Rejim Dapatkan Kulit Putih Dan Mulus!

Video berkenaan menjadi tular di laman tiktok, sekaligus meraih perhatian ramai. Setakat artikel ini ditulis, video berkenaan sudahpun mencecah ribu tontonan dengan tanda suka.

@adira.suhaimi Replying to @Lysa #fyp ♬ original sound – adira.suhaimi

Hijabista sempat meninjau ke ruangan komen untuk melihat respon yang ditinggalkan netizen terhadap hantaran Adira itu.

Rata-rata wargamaya membanjiri ruangan komen dengan menyatakan rasa terhibur melihat gelagat Adira dan ada yang berseloroh memintanya membaiki jalanraya di Sabah.

“Pigi simen dulu tu jalan sana Kundasang YB Adira” tulis mereka.

“Hati2 kak.. ada bung mokhtar nanti dalam parlimen.. berlawan kamurang siapa paling lawak dalam tu” kata mereka

“Dia lupa sudah ni dia penyanyi” tambah mereka

“Datin Adira, macam mana dengan perkembangan jalan raya di Sabah?” tanya mereka

Bagaimanapun, itu hanyalah sekadar gurauan semata-mata diantata Adira yang rajin berinteraksi dan melayan kerenah peminatnya di TikTok yang terhibur dengan kelucuan yang dipaparkan Adira.

Tapi apa salahnya jika Adira berangan menjadi ahli politik. Siapa tahu angan-angan ini kelak menjadi kenyataan seperti Datuk Dira Abu Zahar.

Artikel Berkaitan: Selamat Melahirkan Cahaya Mata Ke-4, Tahniah Buat Adira Suhaimi!

Untuk info gaya hidup, kerohanian, tip kecantikan dan kesihatan terkini. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Hijabista. Klik di sini

OR

Scroll to Top