June 24, 2024

Menjauh Dari ‘Hiruk Pikuk’ Dunia, Fazura Kini Fokus Gapai Ketenangan Dengan Hargai Diri Sendiri! – Hijabista

Hidup dalam era yang serba moden serta canggih ini, kita seringkali terleka dengan dunia, sehingga terkadang lupa untuk hidup dengan tenang dan menghargai diri sendiri.

Begitulah apa yang dirasakan oleh pelakon dan juga usahawan jelita, Nur Fazura Sharifuddin atau lebih mesra disapa sebagai Faz saat ini.

Isteri kepada aktor kacak Fattah Amin ini mengakui bahawa dia kini lebih memilih menjauhkan diri dari hiruk pikuk dunia yang merunsingkan, agar dapat lebih menikmati kehidupan dengan lebih tenang dan menghargai dirinya sendiri.

Fazura Fokus Pada ‘Small Circle’ Dan Lebih Hargai Diri Sendiri Untuk Hidup Yang Lebih Tenang!

@fazuraofficial Cukup berbuat baik kerana Allah SWT. Tapi kalau hanya mahu dihargai tapi tak pandai pula menghargai, lebih baik jauhkan diri saja. #protectingmypeace ♬ original sound – Nur Fazura

Perkara berkenaan di maklumkan Faz menerusi sebuah muat naik hantaran video di laman TikTok miliknya baru-baru ini. Dalam video berkenaan memaparkan Faz yang

“Menjauhkan diri itu bukan kerana benci, tapi kerana sudah cukup kecewa di hati.

“Semoga kita sentiasa bijak menghargai, sepertimana kita mahu dihargai,” tulisnya pada ruangan kapsyen hantaran berkenaan dengan menyertakan tanda pagar #protectingmypeace (menjaga ketenangan diri)

Hijabista sempat meninjau ruangan komen yang ditinggalkan para peminat sebagai respon kepada kenyataan Faz itu. Rata-ratanya menyokong dan bersetuju terhadap sudut pandang yang diutarakan oleh Ibu kepada Nur Fatima Aisya itu.

Artikel berkaitan: Sedia Buka ‘Kilang Anak’ Ini Hasrat Yang Mahu Dicapai Fazura Tahun Ini! – “Kalau Boleh Saya Nak..”

Berikut merupakan beberapa komen yang ditinggalkan warganet dan berjaya menarik perhatian Hijabista!

“Betul sungguh. Kadang-kadang kawan-kawan terlalu toksik dan jatuhkan kita buat diri perlahan-lahan menjauhkan diri.

“Kecilkan circle (lingkungan) kawan dan fokus kepada keluarga lagi bagus.

“Bila orang khianati kita memang sakit. Dan, bila orang tidak hargai, kita juga (yang) sakit,” demikian antara komen yang ditinggalkan peminat.

Hijabi juga boleh mengambil pengajaran dari apa yang dilakukan oleh Faz ini. Apa pun yang kita lakukan, kita haruslah menghargai diri kita terlebih dahulu. Sebelum mementingkan orang lain!

Sumber: Kosmo

Artikel berkaitan: “Sabarlah.. Biar I Betulkan,” Gelagat Fattah Layan Kerenah Fazura Enggan Pipi Tembam, Bikin Netizen ‘Cemburu’

Untuk info gaya hidup, kerohanian, tip kecantikan dan kesihatan terkini. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Hijabista. Klik di sini.

Tampil #1 on top dengan fashion muslimah terkini di HIJABISTA!
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI


OR

Scroll to Top